Ważne informacje na temat COVID-19 i zakupów
DRODZY KLIENCI
W aktualnej sytuacji pragniemy zapewnić, że robimy wszystko, żeby jak najlepiej chronić naszych
klientów i pracowników. Zdrowie klientów i naszych pracowników to dla nas najwyższy priorytet.
Dlatego przygotowaliśmy zestawienie wszystkich ważnych informacji dotyczących zakupów w sklepach
Villeroy & Boch. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem: service.poland(at)villeroy-boch.com.
Mamy nadzieję, że mimo trudnej sytuacji zakupy w naszych sklepach będą przyjemne i bezpieczne.
Zespół Villeroy & Boch
DRODZY KLIENCI
W aktualnej sytuacji pragniemy zapewnić, że robimy wszystko, żeby jak najlepiej chronić naszych klientów i pracowników. Zdrowie klientów i naszych pracowników to dla nas najwyższy priorytet.
Dlatego przygotowaliśmy zestawienie wszystkich ważnych informacji dotyczących zakupów w sklepach Villeroy & Boch. W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem: service.poland(at)villeroy-boch.com.
Mamy nadzieję, że mimo trudnej sytuacji zakupy w naszych sklepach będą przyjemne i bezpieczne.
Zespół Villeroy & Boch
Od teraz nasze wybrane sklepy stacjonarne znów są otwarte dla klientów.
Aktualne godziny otwarcia sklepów Villeroy & Boch są dostępne tutaj.
Znajdź dystrybutora
Od teraz nasze wybrane sklepy stacjonarne znów są otwarte dla klientów. Aktualne godziny otwarcia sklepów Villeroy & Boch są dostępne tutaj.
Znajdź dystrybutora
Informacje o zakupach w sklepie
Istnieje kilka prostych zasad i wskazówek, aby
zakupy były bezpieczne i przyjemne. Oto one:
Informacje o zakupach w sklepie
Istnieje kilka prostych zasad i wskazówek, aby zakupy były bezpieczne i przyjemne. Oto one:
W masce również się uśmiechamy.
Podczas zakupów obowiązkowe jest noszenie maski zakrywającej usta i nos oraz rękawiczek jednorazowych. Dotyczy to również naszych pracowników, którzy z przyjemnością obsługują klientów mimo tej niecodziennej sytuacji. W razie braku maski lub rękawiczek służymy pomocą.
Zachowanie odstępu to najlepsza ochrona.
W naszych sklepach obowiązuje powszechna zasada: klienci i pracownicy muszą zachować odstęp minimum 2 m od innych osób. Jeśli trzeba będzie chwilę poczekać – prosimy o cierpliwość. Może warto poszukać jeszcze więcej inspiracji?
Troszczymy się o odpowiednią ilość miejsca.
Aby ułatwić przestrzeganie zasady zachowania odstępu, w naszych sklepach może przebywać maksymalnie jeden klient na 15 m2. Jeśli trzeba będzie poczekać przed drzwiami, proponujemy przejrzeć ofertę naszego sklepu internetowego.
Pomocne oznaczenia przy kasach.
To metoda znana z supermarketów: naklejki na podłodze wyznaczają minimalną odległość między osobami w strefie kas, aby klienci i nasi pracownicy mieli zapewnioną dobrą ochronę.
Triumf higieny.
Dezynfekujemy i czyścimy wszystko, co tylko możliwe. Na początku może to być nieco uciążliwe, lecz wszystkim nam pomaga bezpiecznie przetrwać ten czas.
Pytania na temat aktualnych zakupów
1. Godziny otwarcia sklepu
Aktualne godziny otwarcia naszych sklepów są
dostępne tutaj.
2. Kontakt z nami
Można się z nami kontaktować drogą e-mailową
service.poland(at)villeroy-boch.com.
3. Zamówienia w sklepie internetowym
Przez całą dobę można składać zamówienia w
naszym sklepie internetowym.
4. Czas dostawy
Aktualnie w pojedynczych przypadkach mogą wystąpić
opóźnienia w dostawie. Prosimy o wyrozumiałość.
5 . Zwrot i reklamacje
Jak zwykle, w ciągu 30 dni od daty zakupu mogą Państwo bezpłatnie odesłać nam towar.
4. Czas dostawy
Aktualnie w pojedynczych przypadkach mogą wystąpić
opóźnienia w dostawie. Prosimy o wyrozumiałość.
5 . Zwrot i reklamacje
Jak zwykle, w ciągu 30 dni od daty zakupu mogą Państwo
bezpłatnie odesłać nam towar.
Cierpliwość i wzajemny szacunek pozwolą nam przetrwać ten czas. Prawdopodobnie nie wszystko od razu pójdzie tak, jak jesteśmy do tego przyzwyczajeni. Miło nam powitać Państwa w naszych sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym.
Zapraszamy na zakupy i życzymy dużo zdrowia!