Salon i jadalnia
Łazienka i wellness
- Wszystkie kolekcje
Ceramika łazienkowa
Brodziki i wanny
- Nowosci
Kuchnia
Dla profesjonalistówSalony i sprzedawcy

FAQ Dining & Lifestyle
Logowanie
Czy zarejestrowałeś konto My Club, czy tylko subskrybujesz nasz biuletyn? Newsletter można otrzymywać również bez zakładania konta. Zarejestruj się szybko i łatwo tutaj, jeśli nie masz jeszcze konta My Club.
Czy jesteś zarejestrowany jako klient My Club? Sprawdź, czy nie popełniłeś błędu podczas wpisywania adresu e-mail lub hasła. Czy przed lub po Twoim wpisie wkradła się spacja lub czy jesteś zarejestrowany u nas pod innym adresem e-mail?
Jeśli nie pamiętasz hasła, zresetuj je.
Hasło można łatwo zresetować: Kliknij "Zaloguj się", a następnie "Nie pamiętasz hasła?". Teraz wprowadź adres e-mail użyty podczas rejestracji. Wyślemy Ci link, którego możesz użyć do zresetowania hasła.
Kliknij „Zaloguj się” i zaloguj się za pomocą swojego adresu e-mail i hasła. W sekcji "Zmień hasło" w przeglądzie konta najpierw wprowadź bieżące hasło i nowe hasło, potwierdź nowe hasło i kliknij "Zapisz".
Ze względów bezpieczeństwa hasło powinno mieć co najmniej 8 znaków i zawierać co najmniej jedną wielką literę, jedną małą literę, jedną cyfrę i jeden znak specjalny.
Wystarczy zalogować się do swojego konta My Club W przeglądzie konta można teraz zmienić adres rozliczeniowy lub adres dostawy, a także dodać kolejne adresy dostawy.
Dane adresowe można również zmienić przy kasie w jednym z naszych sklepów uczestniczących w programie. Nie można zmienić jedynie adresu e-mail. Jeżeli zmianie uległ adres e-mail, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym zespołem ds. obsługi klienta.
Założenie konta klienta wiąże się z wieloma korzyściami:
- Otrzymasz ekskluzywne kupony i rabaty, które możesz zrealizować zarówno online, jak i w sklepie Villeroy & Boch.
- Korzystne warunki dostawy zależą od statusu w My Club
- Zbierasz punkty bonusowe za każdy zakup, które możesz elastycznie wymieniać
- W każdej chwili można sprawdzić aktualny status swojego zamówienia oraz zajrzeć do wcześniejszych zamówień.
- W naszym sklepie internetowym można tworzyć listy życzeń i udostępniać je znajomym.
- Można zamówić usługę powiadomienia o ponownej dostępności wyprzedanego produktu.
- Można zamówić usługę powiadamiania o zmianach cen.
Szkoda, że chcesz usunąć swoje konto! Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, który się tym zajmie: Formularz kontaktowy
My Club
Można łatwo zarejestrować się online lub w uczestniczącym w akcji sklepie firmowym / outlecie Villeroy & Boch, zapewniając sobie tym samym wiele korzyści. Warunki uczestnictwa dostępne są tutaj.
- Przy zamówieniu o wartości od 25 zł dla My Club Gold Member, od 50 zł dla My Club Member i od 75 zł dla osób nienależących do Klubu Klienta dostawa jest darmowa. W obu przypadkach obowiązuje granica wartości po odjęciu wszystkich kuponów. Dotyczy zamówień w sklepie internetowym oraz zamówień w sklepie stacjonarnym z bezpośrednią dostawą do domu – przez cały rok
- kupon urodzinowy (pod warunkiem podania daty urodzin);
- promocje dla klubowiczów i inne ekskluzywne oferty My Club;
- Możliwość zbierania punktów My Club i bezpośredniego wykorzystania (wykorzystanie możliwe po 30 dniach)
- automatycznie powiadamianie o kolekcjach na wyczerpaniu;
- najnowsze informacje o promocjach My Club w newsletterze klubu;
- usługa powiadamiania o ponownej dostępności produktów i zmianach cen;
- i wiele więcej
- Korzyści związane z wysyłką różnią się w zależności od statusu My Club.
Należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Nowe hasło otrzymuje się od nas za pomocą poczty elektronicznej. Logowanie odbywa się zawsze za pomocą adresu e-mail.
Dane adresowe można zmienić online na swoim koncie oraz przy kasie w którymś z naszych uczestniczących w akcji sklepów stacjonarnych. Nie można zmienić jedynie adresu e-mail. Jeżeli zmianie uległ adres e-mail, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym zespołem ds. obsługi klienta tutaj.
POPROSIŁEM(-AM) O NOWE HASŁO, LECZ NIE OTRZYMAŁEM(-AM) ŻADNEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Brak konta klienta przypisanego do podanego adresu e-mail. Należy pamiętać, że rejestracja do newslettera nie jest równoznaczna z rejestracją w naszym sklepie internetowym. Newsletter można otrzymywać również bez zakładania konta.
Tutaj można szybko i łatwo się zarejestrować, aby założyć konto w sklepie internetowym.
Jako zarejestrowany klient i członek My Club zyskujesz wiele korzyści. Masz możliwość śledzenia i przeglądania swoich zamówień, zapisywania ulubionych i pożądanych artykułów, korzystania z ekskluzywnych ofert My Club i jesteś na bieżąco, jeżeli chodzi o wszelkie nowości.
Członkostwo w naszym Klubie Klienta jest dla Państwa bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Jako członek My Club musisz dokonać zakupów o łącznej wartości co najmniej 500 EUR w strefie euro lub 700 CHF w Szwajcarii i Liechtensteinie, 450 GBP w Wielkiej Brytanii, 600 USD w USA, 1200 USD w Kanadzie, 750 USD w Australii, 2300 zł w Polsce, 5000 SEK w Szwecji lub 5000 NOK w Norwegii w sklepie internetowym Villeroy & Boch lub uczestniczących sklepach Villeroy & Boch w ciągu 365 kolejnych dni. Po upływie 30-dniowego okresu anulowania po dokonaniu zakupu, który osiągnął limit statusu wynoszący 500 EUR lub 700 CHF w Szwajcarii i Liechtensteinie, 450 GBP w Wielkiej Brytanii, 600 USD w USA, 1200 USD w Kanadzie, 750 USD w Australii, 2300 zł w Polsce, 5000 SEK w Szwecji lub 5000 NOK w Norwegii, użytkownik otrzyma status Złotego Członka My Club.
Przegląd wszystkich korzyści znajduje się tutaj.
Status Gold przysługuje najpierw na 2 lata. Jeśli w ciągu tych 2 lat ponownie zrobią Państwo zakupy o łącznej wartości powyżej 500 zł, status Gold przedłuży się automatycznie o kolejne 2 lata. Jeśli nie zostanie osiągnięta określona wartość zakupów, status Gold nie zostanie odnowiony. Jednocześnie pozostaną Państwo oczywiście My Club Member ze zwykłymi korzyściami z członkostwa w My Club.
Swój status mogą Państwo w każdej chwili sprawdzić na swoim koncie klienta na naszej stronie internetowej. Informacji o statusie może Państwu ewentualnie udzielić również personel naszych uczestniczących w programie sklepów stacjonarnych Villeroy & Boch lub nasz Customer Happiness Team.
Zbieranie punktów My Club zaczyna się już w momencie rejestracji. Przy rejestracji można zdobyć aż 900 punktów My Club: 400 punktów My Club za rejestrację z potwierdzeniem adresu mailowego, 300 punktów My Club za podanie adresu pocztowego i kolejne 200 punktów My Club za podanie daty urodzin.
Za każde zakupy w naszym sklepie internetowym, w uczestniczących w akcji sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch przyznawane są punkty My Club. W przypadku składania zamówień w sklepie internetowym należy uprzednio zalogować się do swojego konta My Club.
Dla krajów strefy euro, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz USA, Kanady i Australii obowiązują następujące zasady: Za dokonane zakupy otrzymają Państwo 1 punkt za każde wydane EUR/CHF/GBP/USD/CAD/AUD. Jeden punkt to równowartość odpowiednio 1 centa / 1 rappa / 1 pensa. Na przykład za zakup w kwocie 100 € łącznie 100 punktów My Club, których łączna wartość wynosi 1 €. W Norwegii i Szwecji za każde wydane 10 koron otrzymają Państwo 1 punkt. Jeden punkt to równowartość 1 öre. W Polsce za każde wydane 5 złotych otrzymają Państwo 1 punkt. Jeden punkt to równowartość 5 groszy.
Późniejsze dopisanie punktów My Club do salda nie jest możliwe. Dlatego należy pamiętać, aby zalogować się do swojego konta My Club w sklepie internetowym przed zakupem, natomiast w sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch poinformować o członkostwie w My Club przed skasowaniem produktów.
Punkty My Club można w dowolnym momencie wykorzystać w odpowiedniej strefie walutowej w sklepie internetowym Villeroy & Boch, w uczestniczących w akcji sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch.
Realizacja w sklepie internetowym
- Wystarczy zalogować się do swojego konta klienta My Club
- Włożyć wybrane produkty do koszyka
- Wybrać w koszyku opcję „Pokaż moje punkty My Club”
- I potwierdzić chęć wykorzystania punktów
Realizacja w sklepie stacjonarnym
- W uczestniczących w programie sklepach stacjonarnych punkty można wygodnie wykorzystać przy kasie.
Wartość puntów zależy od danej strefy walutowej i odpowiada 1 centowi w strefie euro, 1 centymowi w Szwajcarii i Liechtensteinie, 1 pensowi w Wielkiej Brytanii, 1 centowi w USA, Kanadzie i Australii, 5 groszom w Polsce, 10 öre w Szwecji i Norwegii.
Punkty pojawią się w najszybszym możliwym terminie. Podczas zakupów w naszym sklepie internetowym oraz w naszych sklepach Villeroy & Boch punkty zostaną dopisane do Twojego konta punktowego w ciągu 24 godzin od wystawienia faktury.
Punkty My Club są ważne przez 3 lata. Zostaniesz o tym poinformowany newsletterem na 3 miesiące przed upływem ważności Twoich punktów.
Punkty zgromadzone podczas zakupów są zablokowane przez pierwsze 30 dni po zakupie. Ich automatyczne odblokowanie następuje po upływie terminu odstąpienia od umowy. Punkty za rejestrację, podanie daty urodzenia oraz adresu pocztowego zostają automatycznie odblokowane po upływie 48 godzin od pierwszych zakupów My Club i można je wykorzystać w dowolnym momencie. Warunkiem jest rejestracja do newslettera Villeroy & Boch oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie naszych newsletterów. Punkty tracą ważność, jeżeli w terminie 6 miesięcy od podania danych nie dojdzie do zakupu.
Stan punktów można w dowolnym momencie sprawdzić na swoim koncie.
W celu wyrejestrowania się należy się skontaktować bezpośrednio z naszym zespołem Customer Happiness Team tutaj. Rezygnacja musi mieć formę pisemną. Przy wyrejestrowywaniu się prosimy o informację, czy punkty My Club zostaną jeszcze wcześniej wykorzystane.
Zamówienie
Aby zapewnić szybkie otrzymanie zamówienia, wszystkie zamówienia są natychmiast przekazywane do naszego zespołu logistycznego. W związku z tym zmiany, anulowanie lub podsumowanie nie są już niestety możliwe.
Poinformujemy Cię e-mailem o statusie Twojego zamówienia. Po wysyłce otrzymasz link do śledzenia przesyłki.
Dostępne produkty, tj. produkty oznaczone zielonym światłem, są zazwyczaj dostępne w ciągu 3-5 dni roboczych. Metoda płatności nie ma wpływu na termin dostawy.
Możesz zobaczyć swoje zamówienia i aktualny status przetwarzania na swoim koncie My Club: Zaloguj się tutaj.
Twoje zamówienie nie zostało w pełni zrealizowane i nie zostało odebrane przez Villeroy & Boch. Prosimy o ponowne zamówienie. Po pomyślnym zakończeniu otrzymasz potwierdzenie e-mailem.
Przy każdym niedostępnym produkcie znajduje się opcja "Poinformuj mnie, gdy produkt będzie dostępny". Wybierz je, a następnie zaloguj się do swojego konta My Club. Produkt zostanie automatycznie dodany do listy życzeń i otrzymasz od nas wiadomość e-mail, gdy tylko będzie ponownie dostępny do zamówienia. Niestety, niedostępnych przedmiotów nie można zamówić w przedsprzedaży.
Za pomocą funkcji Check & Reserve można sprawdzić dostępność każdego produktu w wybranym sklepie stacjonarnym Villeroy & Boch i bezpośrednio zamówić lub zarezerwować produkt telefonicznie. Sklep ten również chętnie wyśle zakupiony towar na wskazany adres, jeśli osobista wizyta w sklepie nie jest możliwa.
Produkty I gatunku można nabyć wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej i u sprzedawców detalicznych. Produkty II gatunku oraz nadwyżki i końcówki serii dostępne są naszych sklepach Factory Outlet Center. Ich lokalizacje można sprawdzić w naszej wyszukiwarce dystrybutorów.
Aby zrealizować kupon, zaloguj się na swoje konto My Club i wprowadź kod kuponu w koszyku zakupów.
Czy popełniłeś błąd podczas wprowadzania kodu? Czy przed lub po kodzie wprowadzono spację?
Czy przestrzegano warunków wykupu? Znajdziesz je na końcu kuponu. Niektóre kupony wymagają minimalnej wartości zamówienia lub nie mogą być łączone z innymi promocjami rabatowymi, a zatem nie można ich wykorzystać na już obniżone produkty.
Chcesz zrealizować kartę podarunkową? Wybierz opcję "Mam kartę podarunkową" i wprowadź tam swój kod.
Czy postępowałeś zgodnie z tymi punktami i nadal nie możesz zrealizować vouchera? Nasz zespół ds. zadowolenia klienta chętnie Ci pomoże. Możesz skontaktować się z nami tutaj. Abyśmy mogli Ci bezpośrednio pomóc, prześlij nam kopię kuponu, koszyka zakupów i komunikatu o błędzie.
Nasz kupon powitalny z 10% rabatem jest ważny wyłącznie na produkty Villeroy & Boch D&L. Można go zrealizować w naszym sklepie internetowym, w Domach Villeroy & Boch oraz w naszych punktach sprzedaży.
Na jedno zamówienie można zrealizować jeden kupon. Niestety, połączenie nie jest możliwe.
Wszystkie produkty są starannie i bezpiecznie pakowane przez nasz doświadczony zespół logistyczny. Chcesz podarować swoje zamówienie w prezencie? Wystarczy wybrać opcję w koszyku, a my z przyjemnością zapakujemy produkt na prezent. Można również dodać kartkę okolicznościową, na której wydrukujemy osobiste życzenia lub którą dołączymy pustą.
Po pomyślnym zakończeniu otrzymasz potwierdzenie e-mailem. Jeśli ich nie otrzymałeś, Twoje zamówienie nie zostało w pełni zrealizowane i nie zostało odebrane przez Villeroy & Boch. Prosimy o ponowne zamówienie.
Skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta i powiedz nam, jaki produkt i w jakiej ilości Cię interesuje. Sprawdzimy, czy możemy dostarczyć wymaganą ilość.
Zamawiasz bezpośrednio od producenta i otrzymujesz tylko towary pierwszej generacji. Wybór - Sortowanie. Dostawa odbywa się bezpośrednio z naszej fabryki lub centrum logistycznego w Saarland.
Przedsprzedaż
Przedsprzedaż umożliwia rezerwację wybranych produktów, zanim staną się oficjalnie dostępne lub gdy chwilowo nie ma ich w magazynie. Zamawiając produkt w przedsprzedaży, masz pewność, że otrzymasz go jako jedna z pierwszych osób.
Produkty dostępne w przedsprzedaży są odpowiednio oznaczone w sklepie („Zamów w przedsprzedaży”). Wybierz produkt, który chcesz w ten sposób zamówić, dodaj go do koszyka i wykonaj kolejne kroki finalizacji zamówienia.
Tak, przedsprzedaż jest dostępna tylko dla członków My Club. Rejestracja w My Club jest bezpłatna i łatwa oraz zapewnia korzyści takie jak promocje dostępne tylko dla członków czy prezenty urodzinowe. Rejestracji dokonać można tutaj.
Tak, można jednocześnie zamawiać produkty różniące się statusem dostępności. Można również zamawiać w przedsprzedaży wiele produktów z różnymi terminami dostawy.
Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, zawierający wszystkie jego szczegóły.
Przewidywana data dostawy widoczna jest na stronie produktu oraz w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Gdy tylko przesyłka zostanie nadana, otrzymasz również numer umożliwiający jej śledzenie. W razie pytań dotyczących statusu zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Nie, niestety nie możemy zaoferować wyboru terminu dostawy. Produkty zamówione w przedsprzedaży zostaną wysłane, gdy nadejdzie określony termin dostawy (który może ulec zmianie).
Tak, zamówienie w przedsprzedaży można anulować w dowolnej chwili, jeśli przesyłka nie została jeszcze nadana. W tym celu prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
Zwroty towarów zamówionych w przedsprzedaży przebiegają tak samo, jak w przypadku zwykłych zamówień. Okres zwrotu zaczyna się w chwili dostawy. Więcej informacji na temat zwrotów można znaleźć w sekcji często zadawanych pytań w obszarze serwisu na naszej stronie.
Obecnie za zamówienia w przedsprzedaży można płacić tylko kartą kredytową.
Nie, płatność pobierana jest z karty kredytowej, gdy zamówione produkty zostaną wysłane.
Płatność za produkty oferowane w przedsprzedaży pobierana jest z chwilą ich wysyłki. Płatność za dostępne produkty jest natomiast pobierana od razu, w momencie zamówienia.
Tak, podczas finalizacji zamówienia w przedsprzedaży można skorzystać z kodu promocyjnego.
Nie, usługa „Kliknij i odbierz” nie jest dostępna w przypadku przedsprzedaży.
Dostawa i wysyłka
Koszty wysyłki wynoszą 25,00 zł. Darmowa wysyłka od 125,00 zł dla My Club Gold Member, 250,00 zł dla My Club Member i 500,00 zł dla No Member. We wszystkich trzech przypadkach próg wartości obowiązuje po odjęciu wszystkich kuponów. Możesz utworzyć swoje osobiste konto My Club tutaj.
Tak, w przypadku kilku zamówień trzeba niestety zapłacić osobno za każdą przesyłkę, ponieważ nie ma możliwości łączenia zamówień.
Dostawa odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terenie Polski.
Wysyłka ekspresowa nie jest niestety możliwa.
Tak, nasz sklep internetowy na Austrię dostępny jest pod adresem https://www.villeroy-boch.at/, a na Szwajcarię pod adresem https://www.villeroy-boch.ch/de/.
Tak, jako adres dostawy można również wskazać automat paczkowy. W celu sprawnego doręczenia towaru prosimy o wprowadzenie również numeru klienta.
Dzięki funkcji Check & Reserve możesz sprawdzić, czy każdy produkt jest aktualnie dostępny w Twoim sklepie Villeroy & Boch. Wystarczy wpisać swój kod pocztowy, aby uzyskać bezpośredni przegląd stanu magazynowego i zarezerwować produkt telefonicznie lub zamówić go bezpośrednio i wygodnie dostarczyć do domu.
Click & Collect
Dzięki naszej usłudze Click & Collect można zlecić bezpłatną dostawę wybranego produktu do dowolnego sklepu Villeroy & Boch w Polsce. Zamówiony towar można obejrzeć bezpośrednio przy odbiorze w sklepie i skorzystać z porady personelu sklepu. Gdy towar będzie gotowy do odbioru w wybranym sklepie, wyślemy e-mail z powiadomieniem.
Wystarczy dodać wybrane produkty do koszyka i przejść do kasy. Aby zlecić dostarczenie produktu do sklepu Villeroy & Boch, należy w punkcie „Wysyłka” wybrać opcję „Wysyłka do sklepu Villeroy & Boch (Click & Collect – bezpłatna dostawa)”. Otworzy się okno wyszukiwania, w którym można wybrać odpowiedni sklep Villeroy & Boch.
Generalnie dostawa trwa 3–5 dni roboczych. Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy tylko towary dotrą do wybranego oddziału i będą gotowe do odbioru.
Wystarczy pokazać potwierdzenie zamówienia na smartfonie podczas odbioru zamówienia. Zamówienie można odebrać w godzinach otwarcia sklepu.
Reklamacje i zwroty dotyczące zamówień złożonych za pośrednictwem naszej strony internetowej mogą być przetwarzane wyłącznie za pośrednictwem naszej siedziby głównej. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego: Formularz kontaktowy
Płatność
Możesz wybierać spośród najpopularniejszych metod płatności w zakupach online: PayPal, płatność kartą kredytową, natychmiastowy przelew bankowy oraz, we współpracy z naszym partnerem Klarna, zakup na konto i zakup ratalny.
Zapłać za zakup bezpośrednio przez PayPal, a towar zostanie wysłany natychmiast. W systemie PayPal można również wybierać między różnymi metodami płatności bez podawania informacji o płatności: Przelew z rachunku bieżącego, płatność kartą, polecenie zapłaty lub własne saldo PayPal. Po zakończeniu procesu składania zamówienia zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayPal w celu dokonania płatności. Jeśli klient posiada konto PayPal, to wystarczy, że się zaloguje do PayPal za pomocą danych użytkownika. W przeciwnym razie przy składaniu zamówienia można również utworzyć nowe konto PayPal. Więcej informacji o PayPal dostępnych jest w sekcji FAQ dostawcy usługi.
Obciążenie rachunku bankowego całkowitą ceną sprzedaży następuje dopiero w momencie, kiedy zamówienie zostaje przekazane do opracowania do naszego działu logistyki. Podczas składania zamówienia ma miejsce jedynie autoryzacja, polegająca na obciążeniu kwotą 1 centa, która jest następnie niezwłocznie zwracana.
Dane karty nie są przez nas gromadzone, lecz przesyłane w zaszyfrowanej formie (SSL) do naszego dostawcy usług płatniczych. W tym celu po potwierdzeniu zakupu klient zostaje przekierowany do dostawcy usług płatniczych.
Otrzymasz fakturę od naszego partnera płatniczego Klarna. Możesz wygodnie zapłacić po otrzymaniu towaru, dzięki czemu nie musisz płacić z góry. Jeśli nie chcesz zatrzymać zamówionych produktów, nie musisz dokonywać płatności.
Faktura zostanie przesłana e-mailem po wysłaniu towaru. Faktura nie jest dołączana do przesyłki.
Kody kuponów można wprowadzać w koszyku tylko podczas składania zamówienia. Realizacja kuponu po złożeniu zamówienia niestety nie jest możliwa.
Zwroty i reklamacje
Pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki nastąpiła płatność:
- W przypadku płatności kartą pieniądze zostaną również przelane z powrotem na kartę.
- W przypadku zapłaty za pomocą usługi PayPal kwota zostanie zwrócona na konto PayPal.
- W przypadku zakupów na konto nie ma konieczności płacenia za produkty, które mają zostać zwrócone.
- Dokonane już płatności zostaną zwrócone użytkownikowi.
Punkty bonusowe My Club lub karty podarunkowe, które zostały wykorzystane przy zamówieniu, zostaną przelane z powrotem na konto lub kredyt zostanie zwrócony w ciągu 48 godzin od przetworzenia zwrotu. Zrealizowane kupony tracą ważność w momencie ich zwrotu i nie można ich ponownie wykorzystać.
Aby nie spieszyć się z podjęciem decyzji, przyznajemy przedłużone prawo do odstąpienia od umowy o 30 dni w przypadku zamówień w naszym sklepie internetowym.
Nasz zespół ds. obsługi klienta z przyjemnością dostarczy Ci dokumenty umożliwiające bezpłatny zwrot. Po otrzymaniu zwrotu otrzymasz zwrot pieniędzy zgodnie z użytą metodą płatności. Możesz skontaktować się z zespołem Customer Happiness za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego.
Więcej informacji o prawie odstąpienia od umowy
Dokładamy wszelkich starań, aby zapakować zamówienie w odporne na uszkodzenia opakowanie i dokładnie sprawdzić jakość. Może się jednak zdarzyć, że otrzymasz uszkodzony przedmiot. W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym zespołem Customer Happiness wraz ze zdjęciem i krótką wiadomością: Formularz kontaktowy
Otrzymasz szybką informację zwrotną.
W wielu przypadkach zwrot wadliwych produktów nie jest konieczny.
Wymiana nie jest niestety możliwa. Zwróć nieprawidłowo zamówiony przedmiot za opłatą i zamów żądany przedmiot osobno za pośrednictwem naszego sklepu.
Karta podarunkowa
Kartę podarunkową można zrealizować w wszystkich uczestniczących w akcji sklepach Villeroy & Boch oraz online: https://ww.villeroy-boch.de/. Kod online należy wprowadzić w koszyku w sekcji "Mam kartę podarunkową". Kartę podarunkową można zrealizować wyłącznie w kraju, w którym została zakupiona. Istnieje możliwość wykorzystania częściowego oraz przeniesienia na osoby trzecie. Vouchera nie można doładować. Środki nie są oprocentowane.
Karta podarunkowa jest ważna przez 36 miesięcy od daty zakupu.
Stan środków można sprawdzić we wszystkich uczestniczących w akcji sklepach Villeroy & Boch oraz online: https://www.villeroy-boch.de/.
Produkty zakupione przy użyciu karty podarunkowej można standardowo zwrócić w terminie 30 dni. Kwota zapłacona kartą podarunkową zostanie przelana z powrotem na istniejący kupon podarunkowy w ciągu 48 godzin. Nie podlega wymianie na gotówkę.
Serwis prezentowy
Nowość: Z miłością zapakujemy Twoje zamówienie jako prezent.
Wiele z naszych produktów starannie pakujemy na prezent i dodajemy kartkę z życzeniami z wybranym tekstem. Oczywiście możemy również wysłać zamówienie bezpośrednio do osoby, której chcesz sprawić niespodziankę.
Składając zamówienie, przy każdej pozycji w koszyku można wybrać opcję zapakowania produktu na prezent. Można również dodać kartkę okolicznościową, na której wydrukujemy osobiste życzenia lub którą dołączymy pustą.
Pudełko upominkowe kosztuje 3,90 euro. Kartka okolicznościowa jest bezpłatna.
Zdecyduj, czy mamy wydrukować na kartce podany przez Ciebie tekst, czy napiszesz go własnoręcznie.
Tak, prezent zostanie dostarczony na wybrany adres w Polsce. Nie martw się, odbiorca oczywiście nie zobaczy żadnych cen: Na naszych dokumentach dostawy nie widnieją ceny, a fakturę wyślemy jak zwykle e-mailem.
Serwis zakupów dodatkowych
Nie gwarantujemy możliwości dokupienia produktów przez określony okres czasu. Klient może zarejestrować swój serwis w bazie Villeroy & Boch. Jeśli dana seria porcelany będzie na wyczerpaniu, klient zostanie o tym odpowiednio wcześnie poinformowany przez nasz serwis posprzedażny – do 12 miesięcy przed wyczerpaniem serii. Dzięki temu pozostanie wystarczająco dużo czasu na dokupienie produktów lub skompletowanie serwisu. Oto link do rejestracji: Formularz kontaktowy
Nasze popularne dekory Toys Delight i Winter Bakery Delight są dostępne przez cały rok.
Wszystkie aktualnie dostępne kolekcje są wylistowane w naszym sklepie internetowym. Serwisów, których nie ma w ofercie sklepu, niestety nie ma już na składzie.
Dalsza dostępność danego wzoru zależy przede wszystkim od dalszego popytu.
Czy znasz już nasz bezpłatny serwis posprzedażowy? Bezpłatny serwis posprzedażny informuje klienta e-mailem o tym, że posiadany przez niego wzór Villeroy & Boch jest na wyczerpaniu, co daje możliwość uzupełnienia serwisu o brakujące elementy.
Prosimy o zarejestrowanie się online na naszej stronie głównej, resztą zajmiemy się my. Link do rejestracji.
Oferujemy obsługę posprzedażową produktów z regularnej serii Dining & Lifestyle.
Rejestracja nie jest możliwa w przypadku następujących kolekcji:
- VIVO / like.by Villeroy & Boch: Ze względu na fakt, że jest to asortyment zgodny z aktualnymi trendami, który jest regularnie wzbogacany o nowe wzory, niestety nie możemy zaoferować serwisu posprzedażnego.
- Artykuły sezonowe (seria wielkanocna lub bożonarodzeniowa)
- Sztućce, szklanki lub przedmioty dekoracyjne
Informacje o produktach
Sztućce Villeroy & Boch są wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10. Plamy rdzy, które mogą wystąpić, są określane jako rdza nalotowa. Jest to osad na powierzchni sztućców ze stali nierdzewnej.
Dobra wiadomość jest taka: Warstwę rdzy można łatwo zetrzeć, pod warunkiem, że zrobi się to natychmiast po jej utworzeniu. Niestety, płyn do mycia naczyń nie zawsze pomaga, ale mam bardzo dobre doświadczenia z pastą do zębów i środkiem do czyszczenia płyt ceramicznych, które prawdopodobnie masz w domu.
- Nałóż pastę do zębów lub środek czyszczący na zardzewiałe miejsca.
- Przetrzyj plamy miękką szmatką lub gąbką.
- Dokładnie opłucz sztućce wodą.
- Osusz sztućce czystą, miękką ściereczką.
Następnie można łatwo usunąć plamy rdzy w ciągu zaledwie kilku sekund za pomocą miękkiej szmatki lub gąbki do mycia naczyń.
Uporczywa rdza nalotowa:
- W przypadku uporczywej rdzy nalotowej może być konieczne powtórzenie procesu lub pozostawienie środka czyszczącego na dłużej.
- W przypadku uporczywych plam z rdzy polecam środek do czyszczenia płyt ceramicznych lub środek do czyszczenia porcelany "Etolit". Mam z nim bardzo dobre doświadczenia.
Jeśli raz lub dwa razy w roku poświęcisz kwadrans na wyczyszczenie sztućców środkiem do czyszczenia płyt ceramicznych lub porcelany, zapobiegniesz gromadzeniu się uporczywych osadów i usuniesz pozostałości, które z czasem mogą gromadzić się na sztućcach.
Jak powstaje rdza flash? Jest to spowodowane rdzewieniem materiałów, które zostały umyte w zmywarce. Woda płucząca przenosi cząsteczki rdzy na sztućce.
Zapobieganie: Aby zapobiec powstawaniu plam rdzy, należy upewnić się, że żadne rdzewiejące części nie dostaną się do zmywarki. Czasami konieczne jest intensywne poszukiwanie źródła. Chętnie udzielę Ci wskazówek, które pomogą Ci znaleźć i wyeliminować przyczynę w Twoim domu. Uformuj kulkę z folii aluminiowej wielkości piłki do tenisa stołowego i umieść ją w przegródce na sztućce w zmywarce. Warstwa rdzy będzie teraz osadzać się na folii aluminiowej, a nie na sztućcach. Należy regularnie wymieniać kulkę.
Często jesteśmy również pytani, dlaczego warstwa rdzy przylega głównie do ostrzy noży. Aby zapewnić niezawodne cięcie, noże stołowe są wykonane ze szczególnie twardej stali nierdzewnej 13/0, podczas gdy wszystkie inne sztućce są wykonane z bardziej miękkiej stali nierdzewnej 18/10. Stal nierdzewna 13/0 zastosowana w nożach przyciąga warstwę rdzy podczas procesu płukania w sposób podobny do magnesu.
Typowe źródła rdzy błyskawicznej to
- Garnki, miski, sita lub przybory kuchenne, takie jak krajalnice do sera lub praski do czosnku wykonane ze stali. Czy od czasu do czasu myjesz takie przedmioty w zmywarce?
- Pęknięcia na powierzchni koszyka na sztućce odsłaniają metalową strukturę koszyka i powodują rdzewienie. Przyjrzyj się koszom na sztućce i rolkom zmywarki - czy są uszkodzone?
➥ Dowiedz się więcej o materiałach
Ciemne przebarwienia to powłoka na szkliwie, która może pojawić się, gdy naczynia wejdą w kontakt z metalem.
Na szczęście zazwyczaj można łatwo usunąć tę powierzchowną powłokę. Niestety, płyn do mycia naczyń lub czyszczenie w zmywarce nie pomoże, ale można użyć standardowego środka do czyszczenia płyt ceramicznych, który z pewnością masz w domu, lub nierysującego środka czyszczącego / środka do czyszczenia porcelany, takiego jak "Etolit" można usunąć te ślady:
- Zastosuj środek czyszczący do dotkniętych obszarów zgodnie z instrukcjami producenta.
- Pozostaw środek czyszczący na kilka minut.
- Zetrzyj powłokę miękką gąbką lub szmatką.
- Dokładnie wypłucz przedmiot wodą.
- Wysuszyć przedmiot czystą szmatką.
Czasami otarcie uporczywie osadza się przez długi czas. W takich przypadkach może być konieczne powtórzenie procesu lub pozostawienie środka czyszczącego na dłużej. W tym przypadku najlepsze doświadczenia z czyszczeniem miałem ze środkiem do czyszczenia porcelany "Etolit".
Jeśli raz lub dwa razy w roku poświęcisz kwadrans na wyczyszczenie serwisu środkiem do czyszczenia porcelany, z wyprzedzeniem zapobiegniesz gromadzeniu się uporczywych osadów i usuniesz pozostałości, które z czasem mogą gromadzić się na naczyniach.
Co powoduje tę powłokę? Ścieranie metalu może być spowodowane kontaktem porcelany z metalowymi przedmiotami. Metal jest bardziej miękki niż porcelana i dlatego ociera się o nią. Powoduje to powstawanie szarej powłoki na powierzchni szyby, co również zostało zauważone. Najczęstszym źródłem są oczywiście sztućce. Oprócz sztućców istnieje jednak wiele innych typowych źródeł kontaktu, np.
- Metalowe części, które wchodzą w kontakt z naczyniami w zmywarce, np. sztućce, metalowe miski, garnki lub patelnie.
- uszkodzony kosz zmywarki: Są to zazwyczaj stalowe kosze zamknięte w plastikowej obudowie
- Zlewozmywaki, blaty i szafki ze stali nierdzewnej
Będziemy zachwyceni, jeśli dzięki tym wskazówkom Twoje naczynia znów nabiorą blasku.
Pomoc służy nasze Muzeum Ceramiki. Prosimy o przesłanie zdjęcia produktu oraz sygnatury na adres: [email protected]
Nasz zespół serwisowy z przyjemnością sprawdzi dostępność danego dekoru i zaproponuje odpowiednie alternatywy, jeśli dana usługa nie jest już dostępna. Po prostu wyślij nam zdjęcie swojej serii i znaczka: Formularz kontaktowy.
Villeroy & Boch AG jako producent nie może sporządzać wyceny własnych produktów. Prosimy o kontakt z rzeczoznawcą ds. porcelany.
Zakupiony serwis można łączyć ze wszystkimi seriami wykonanymi z tego samego materiału. Nie występują wówczas różnice w kolorze. Oferujemy produkty z następujących materiałów: Premium Porcelain ( = fine china), Premium Bone Porcelain ( = bone china) oraz porcelana twarda.
➥ Więcej informacji o materiałach
W razie wątpliwości nasz kompetentny zespół chętnie służy radą. Wystarczy skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
Serie, których produkcji zaprzestano, nie są już dłużej dostępne. Nie mamy na stanie produktów z tych kolekcji i nie planujemy wznowienia ich produkcji / nowej partii.
Pottery to fascynująca forma sztuki, która łączy tradycję rzemieślniczą z nowoczesnym designem. Każdy egzemplarz to unikat z fascynującym szkliwem efektowym, które tworzy wzory i przejścia tonalne. Zarówno lekka porcelana, jak i rustykalny fajans wyglądają wyjątkowo i zachwycają niezwykłym wdziękiem.
Wskazówki pielęgnacyjne
Wszystkie produkty z porcelany z naszego aktualnego asortymentu są przystosowane do użytku w piekarniku. Prosimy unikać nagłych zmian temperatury – produkt należy podgrzewać lub schładzać powoli. Proszę nie wstawiać produktu do nagrzanego piekarnika.
Porcelanę można również podgrzać gorącą wodą lub w piekarniku nastawionym na niską temperaturę i następnie wstawić do nagrzanego piekarnika, jeśli wymaga tego przepis.
Klienci słusznie spodziewają się po Villeroy & Boch wysokiej jakości i wysokiego poziomu bezpieczeństwa produktów. Do szkliwa ani do masy porcelanowej nie jest dodawany ołów, kadm ani inne metale ciężkie. Farby lub motywy dekoracyjne mogą zawierać metale ciężkie jako czynniki kompleksujące. Przed wprowadzeniem produktów na rynek oraz w regularnych odstępach czasu są przeprowadzane przez wewnętrzne i zewnętrzne niezależne laboratoria testy na wymywalność metali ciężkich. Pod tym względem przestrzegamy dopuszczalnych limitów. Tutaj znajdują się deklaracje zgodności związane z tą tematyką.
Zasadniczo wszystkie nasze wzory – za wyjątkiem serwisów z zawartością metali szlachetnych – można stosować w kuchence mikrofalowej. Produkty z dekoracjami ze złota i platyny nie nadają się do użytku w kuchence mikrofalowej. W naszej witrynie internetowej przy każdym produkcie znajduje się odpowiednie oznakowanie.
Kontakt
Brak odpowiedzi na Państwa pytanie? Zapraszamy do skorzystania z naszego czatu na żywo lub formularza kontaktowego