Salon i jadalnia
Łazienka i wellness
- Wszystkie kolekcje
Ceramika łazienkowa
Brodziki i wanny
- Nowosci
Kuchnia
Dla profesjonalistówSalony i sprzedawcy
My Club
odpowiedzi na wszystkie pytania o program dla klientów
Tutaj znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat korzyści z członkostwa w My Club. Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z naszym Zespołem ds. Obsługi Klienta. Miło nam będzie pomóc Państwu jak najlepiej wykorzystać swoje członkostwo!
Pytania ogólne
- Darmowa dostawa przy zamówieniu o wartości od 25 euro dla My Club Gold Member i 50 euro dla My Club Member oraz od 75 euro dla osób nienależących do klubu. W obu przypadkach obowiązuje granica wartości po odjęciu wszystkich kuponów. Dotyczy zamówień w sklepie internetowym oraz zamówień w sklepie stacjonarnym z bezpośrednią dostawą do domu – przez cały rok
- Kupon urodzinowy (pod warunkiem podania daty urodzin)
- Promocje My Club Deal i więcej ekskluzywnych ofert My Club
- Gromadzenie punktów My Club i ich bezpośrednie wykorzystywanie (realizacja jest możliwa po upływie 30 dni)
- Automatyczne otrzymywanie powiadomień o kolekcjach na wyczerpaniu
- Otrzymywanie najnowszych informacji o promocjach My Club za pośrednictwem newslettera klubu
- Usługa powiadamiania o ponownej dostępności produktów i zmianach cen
- I wiele więcej
Proszę kliknąć „Nie pamiętam hasła”. Otrzymają Państwo od nas e-mail z nowym hasłem. Loginem jest zawsze adres e-mail.
Dane adresowe można zmienić online na swoim koncie oraz przy kasie w naszych uczestniczących w programie sklepach stacjonarnych. Nie można zmienić jedynie adresu e-mail. Jeżeli zmianie uległ adres e-mail, prosimy o bezpośredni kontakt tutaj z naszym Zespołem ds. Obsługi Klienta.
POPROSIŁAM(-EM) O NOWE HASŁO, LECZ NIE OTRZYMAŁAM(-EM) ŻADNEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Do podanego adresu e-mail nie jest przypisane żadne konto klienta. Prosimy pamiętać, że rejestracja do newslettera nie jest równoznaczna z rejestracją w naszym sklepie internetowym. Newsletter można otrzymywać również bez zakładania konta.
Tutaj można się szybko i łatwo zarejestrować, aby założyć konto w sklepie internetowym.
Będąc zarejestrowanym klientem i należąc do My Club, korzystają Państwo z wielu przywilejów. Mają Państwo możliwość śledzenia i przeglądania swoich zamówień, zapisywania ulubionych i pożądanych artykułów, korzystania z ekskluzywnych ofert My Club i są Państwo na bieżąco informowani o wszystkich nowościach.
Członkostwo w naszym Klubie Klienta jest dla Państwa bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Pytania dotyczące statusu
Warunkiem jest dokonanie jako My Club Member w ciągu 365 następujących po sobie dni zakupów o łącznej wartości minimum 500 € w strefie euro lub 700 CHF w Szwajcarii i w Liechtensteinie, £ 450 w Wielkiej Brytanii, 600 $ w USA, 1200 $ w Kanadzie, 750 $ w Australii, 2300 zł w Polsce, 5000 SEK w Szwecji lub 5000 NOK w Norwegi w sklepie internetowymi Villeroy & Boch lub w uczestniczących w programie sklepach stacjonarnych Villeroy & Boch. Po upływie 30-dniowego okresu odstąpienia od umowy dotyczącego zakupu, wraz z którym osiągnęli Państwo granicę statusu w wysokości 500 € lub 700 CHF w Szwajcarii i w Liechtensteinie, £ 450 w Wielkiej Brytanii, 600 $ w USA, 1200 $ w Kanadzie, 750 $ w Australii, 2300 zł w Polsce, 5000 SEK w Szwecji lub 5000 NOK w Norwegii, otrzymują Państwo status My Club Gold Member.
Przegląd wszystkich korzyści znajduje się tutaj.
Status Gold przysługuje najpierw na 2 lata. Jeśli w ciągu tych 2 lat ponownie zrobią Państwo zakupy o łącznej wartości powyżej 2300 zł, status Gold przedłuży się automatycznie o kolejne 2 lata. Jeśli nie zostanie osiągnięta określona wartość zakupów, status Gold nie zostanie odnowiony. Jednocześnie pozostaną Państwo oczywiście My Club Member ze zwykłymi korzyściami z członkostwa w My Club.
Swój status mogą Państwo w każdej chwili sprawdzić na swoim koncie klienta na naszej stronie internetowej. Informacji o statusie może Państwu również udzielić personel uczestniczących w programie sklepów stacjonarnych Villeroy & Boch lub nasz Customer Happiness Team.
Pytania dotyczące punktów
Zbieranie punktów My Club zaczyna się już w momencie rejestracji. Przy pierwszej rejestracji można zdobyć aż 900 punktów My Club: 400 punktów My Club za rejestrację z potwierdzeniem adresu e-mail, 300 punktów My Club za podanie adresu pocztowego i kolejne 200 punktów My Club za podanie daty urodzin.
Za każde zakupy w naszym sklepie internetowym, w uczestniczących w programie sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch przyznawane są punkty My Club. W przypadku składania zamówień w sklepie internetowym należy uprzednio zalogować się do swojego konta My Club.
Dla krajów strefy euro, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz USA, Kanady i Australii obowiązują następujące zasady: Za dokonane zakupy otrzymają Państwo 1 punkt za każde wydane EUR/CHF/GBP/USD/CAD/AUD. Jeden punkt to równowartość odpowiednio 1 centa / 1 rappa / 1 pensa. Na przykład za zakupy w kwocie 100 EUR otrzymają Państwo ogółem 100 punktów My Club, które łącznie mają wartość 1 EUR. W Norwegii i Szwecji za każde wydane 10 koron otrzymają Państwo 1 punkt. Jeden punkt to równowartość 1 öre. W Polsce za każde wydane 5 złotych otrzymają Państwo 1 punkt. Jeden punkt to równowartość 5 groszy.
Późniejsze dopisanie punktów My Club do salda nie jest możliwe. Dlatego należy pamiętać, aby w przypadku składania zamówień w sklepie internetowym uprzednio zalogować się do swojego konta My Club, natomiast w sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch poinformować o członkostwie w My Club przed skasowaniem produktów.
Punkty My Club można w dowolnym momencie wykorzystać w odpowiedniej strefie walutowej w sklepie internetowym Villeroy & Boch, w uczestniczących w programie sklepach firmowych Villeroy & Boch i outletach Villeroy & Boch.
Realizacja w sklepie internetowym
- Proszę zalogować się do swojego konta klienta My Club
- Włożyć wybrane produkty do koszyka
- Wybrać w koszyku opcję „Pokaż moje punkty My Club”
- I potwierdzić chęć wykorzystania punktów
Realizacja w sklepie stacjonarnym
- W uczestniczących w programie sklepach stacjonarnych punkty można wygodnie wykorzystać przy kasie.
Wartość puntów zależy od danej strefy walutowej i odpowiada 1 centowi w strefie euro, 1 centymowi w Szwajcarii i Liechtensteinie, 1 pensowi w Wielkiej Brytanii, 1 centowi w USA, Kanadzie i Australii, 5 groszom w Polsce, 10 öre w Szwecji i Norwegii.
Punkty zostaną wykazane w najszybszym możliwym terminie. Przy zakupach w naszym sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych Villeroy & Boch punkty zostaną dopisane do Państwa konta punktów przez wystawienie rachunku w ciągu 24 godzin.
Punkty My Club są ważne 3 lata. Na 3 miesiące przed upływem ważności punktów zostaną Państwo o tym poinformowani za pośrednictwem newslettera.
Punkty zgromadzone podczas zakupów są zablokowane przez pierwsze 30 dni po zakupie. Ich automatyczne odblokowanie następuje po upływie terminu odstąpienia od umowy. Punkty za rejestrację, podanie daty urodzenia oraz adresu pocztowego zostają automatycznie odblokowane po upływie 48 godzin od pierwszych zakupów My Club i można je wykorzystać w dowolnym momencie. Warunkiem jest rejestracja do newslettera Villeroy & Boch oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie naszych newsletterów. Punkty tracą ważność, jeżeli w terminie 6 miesięcy od podania danych nie dojdzie do zakupu.
Stan punktów można w dowolnym momencie sprawdzić na swoim koncie.
W celu wyrejestrowania się należy się skontaktować bezpośrednio z naszym zespołem Customer Happiness Team. Rezygnacja musi mieć formę pisemną. Przy wyrejestrowywaniu się prosimy o informację, czy wcześniej chcą Państwo jeszcze wykorzystać punkty My Club.


My Club
Zapraszamy do My Club
Miejsce dla wszystkich, którzy chcieliby korzystać z ekskluzywnych bonusów, zaaranżować swój dom według własnych pomysłów i znaleźć inspiracje.
Zachęcamy do bezpłatnej rejestracji do naszego Klubu Klienta.