Salon i jadalnia
Łazienka i wellness
Kuchnia
Kolekcje
Sklepy profesjonalneSalony i sprzedawcy
My Club
Warunki uczestnictwa w My Club
1. Zakres obowiązywania
Niniejsze warunki uczestnictwa regulują zasady i warunki członkostwa w klubie klienta My Club obowiązujące pomiędzy Villeroy & Boch AG Saaruferstraße 1–3, D-66693 Mettlach, spółkami zależnymi grupy Villeroy & Boch (zwanymi dalej łącznie Villeroy & Boch) a klientem końcowym (zwanym dalej Członkiem My Club). Członkiem My Club może zostać każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat. Uczestnictwo jest bezpłatne. Osoby odsprzedające są wyłączone z uczestnictwa w klubie klienta. Potwierdzając zgłoszenie, Członek My Club akceptuje niniejsze Ogólne warunki uczestnictwa.
Każdy Członek My Club ma dostęp do chronionego hasłem, osobistego konta My Club. Członek My Club jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia My Club o wszelkich zmianach swoich danych rejestracyjnych1,2,3,4
.
1. sklep Villeroy &Boch uczestniczący w programie
2Villeroy & Boch AG Customer Service, skr. poczt. 2, D-1120 Mettlach
3Infolinia telefoniczna 3
4. www.villeroy-boch.com/contact
2. Przyznawanie punktów My Club i korzyści
Członkowie My Club otrzymają punkty My Club za zakupy kwalifikujące się do premii po identyfikacji przy kasie lub w sklepie internetowym. Identyfikacja przy kasie odbywa się poprzez numer identyfikacyjny w internetowym koncie klienta lub poprzez adres e-mail. W sklepach internetowych identyfikacja odbywa się poprzez podanie osobistego adresu e-mail oraz wybranego hasła.
Po udanej identyfikacji, transakcje są rejestrowane na indywidualnym koncie My Club. W tym celu przed każdym zakupem należy potwierdzić tożsamość jako uczestnik programu, np. przedstawiając swój numer klienta przy kasie w sklepie lub potwierdzając tożsamość jako członek My Club podczas składania zamówienia w sklepie internetowym. Numer członkowski jest niezbywalny i nie może być przekazany innej osobie. Nie jest możliwe późniejsze odnotowanie sprzedaży za zakupy, podczas których nie potwierdzono tożsamości członka My Club.
Do otrzymania premii uprawniają klienta zakupy dokonane w jednym z uczestniczących w programie sklepów Villeroy & Boch – „The House of Villeroy & Boch”, w outletach Villeroy & Boch, sklepach pop-up Villeroy & Boch oraz w odpowiednich sklepach internetowych krajów uczestniczących w programie (Niemcy, Szwajcaria, Luksemburg, Belgia, Holandia, Austria, Francja, Księstwo Monako, Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Hiszpania, Polska, Dania, Szwecja, Norwegia, Finlandia, USA, Kanada, Australia) na naszej stronie villeroyboch.com/shop.
W przypadku rezygnacji z zakupu kwalifikującego się do premii (np. poprzez odstąpienie, wycofanie, anulowanie umowy, unieważnienie itp.), Villeroy & Boch zastrzega sobie prawo do anulowania punktów My Club naliczonych za ten zakup.
O wysokości przyznanych punktów bonusowych decyduje suma zakupów na fakturze z uwzględnieniem podatku VAT. Uczestnikowi zostaną naliczone punkty My Club na fakturze z uwzględnieniem podatku VAT. Każdy z tych punktów My Club odpowiada wartości 1 centa w strefie euro, lub 1 centymu w Szwajcarii i Liechtensteinie, 1 pensa w Wielkiej Brytanii, 1 centa w USA, Kanadzie, Australii, 5 groszy w Polsce, 10 ore w Szwecji, Norwegii.; 8 ore w Danii.
Zbieranie i wykorzystywanie punktów My Club są związane z walutą i mogą odbywać się tylko w odpowiednim obszarze walutowym. Punkty My Club mogą być naliczane tylko za zakupy niekomercyjne. W przypadku korzystania z innych programów rabatowych (np. family & friends lub wyprzedaży magazynowych) w niektórych przypadkach nie są przyznawane punkty My Club.
Villeroy & Boch w nieregularnych odstępach czasu będzie prowadził specjalne promocje dla uczestników klubu klienta My Club. Są one skierowane czasem do wszystkich uczestników, a czasem tylko do konkretnych podgrup. Spektrum ofert sięga od „promocji wielopunktowych” z podwyższonymi stawkami punktowymi za zakup specjalnych asortymentów do wcześniejszego dostępu do nowych produktów („przedsprzedaż”) i specjalnych rabatów dla członków My Club („oferty członkowskie”). Villeroy & Boch zastrzega sobie prawo do wprowadzania kolejnych promocji oraz do zakończenia dotychczasowych. Konkretne warunki ramowe każdej promocji zostaną opublikowane oddzielnie wraz z promocją.
3. Stan konta i wykorzystywanie punktów
Każdy Członek My Club może w każdej chwili sprawdzić aktualny stan swoich punktów My Club online na swoim koncie .
Czas wykorzystania punktów:
punkty My Club można wykorzystać w dowolnym momencie w uczestniczących w programie sklepach Villeroy & Boch i sklepach internetowych Villeroy & Boch podczas procesu płatności, identyfikując się jako członek My Club. Po skorzystaniu z punktów uczestnik otrzyma rabat w wysokości 1 centa w strefie euro lub 1 centyma w Szwajcarii i Liechtensteinie, 1 pensa w Wielkiej Brytanii, 1 centa w USA, Kanadzie, Australii, 5 groszy w Polsce, 10 ore w Szwecji, Norwegii; 8 ore w Danii od kwoty faktury za każdy wykorzystany punkt My Club. Punkty można wykorzystać od minimalnego salda 100 punktów My Club. W momencie wykorzystania punktów My Club z konta punktowego dokonuje się odpowiedniego potrącenia, przy czym punkty My Club zebrane jako pierwsze są zawsze wykorzystywane w pierwszej kolejności. Punkty My Club są ważne przez 36 miesięcy od daty ich nabycia. Nie można wymienić tylko tymczasowo przyznanych punktów My Club (w ciągu 30-dniowego okresu anulowania).
Wyklucza się wypłatę równowartości punktów w gotówce. Po upływie okresu ważności punktów My Club lub bonu premiowego nie ma już możliwości ich wykorzystania.
Punkty My Club można wykorzystać na dowolne zakupy z wyjątkiem zakupu kart podarunkowych.
4. Nadużycia
Villeroy & Boch zastrzega sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewłaściwego korzystania z klubu klienta My Club.
5) Ochrona danych
W okresie trwania członkostwa Villeroy & Boch będzie gromadzić i przechowywać dane Członka My Club utrzymywane na koncie klienta i wykorzystywać je w celu realizacji zobowiązań wynikających z klubu klienta My Club oraz obliczania i przydzielania punktów bonusowych. Dane transakcji kwalifikujących się do premii są dodawane do tych danych osobowych. Więcej informacji na temat ochrony danych w firmie Villeroy & Boch można znaleźć tutaj.
6) Wypowiedzenie umowy, zakończenie programu, zmiana niniejszych warunków
- Członek My Club może zrezygnować z uczestnictwa w klubie klienta My Club w dowolnym momencie bez zachowania okresu wypowiedzenia poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie tekstowej. 1,2,3,4 Wypowiedzenie umowy przez Villeroy & Boch jest możliwe pod warunkiem zachowania odpowiedniego okresu wypowiedzenia i formy tekstowej. Prawo do nadzwyczajnego wypowiedzenia umowy pozostaje nienaruszone. W przypadku wypowiedzenia umowy Villeroy & Boch skontaktuje się z Członkiem My Club w formie pisemnej w celu uzgodnienia indywidualnego zamknięcia konta punktów bonusowych. Jeśli członek My Club nie odpowie w ciągu 6 tygodni, V&B zastrzega sobie prawo do dezaktywacji konta My Club i, zgodnie z warunkami programu My Club, do jego anulowania. przepisów o ochronie danych po upływie terminów ustawowych. Po dezaktywacji konta Członek My Club nie będzie mógł już wykorzystywać zgromadzonych przez siebie punktów My Club.
- Villeroy & Boch zastrzega sobie prawo do zakończenia lub modyfikacji programu klub klienta My Club oraz do zmiany warunków uczestnictwa, w szczególności jeśli jest to wymagane przez prawo lub jeśli jest to niezbędne do usprawnienia przetwarzania danych lub zapobiegania nadużyciom. W przypadku zaprzestania działalności klubu klienta, zdobyte już punkty My Club zachowują ważność w podanych terminach. Zmiany zostaną przekazane członkowi My Club w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej i będą uważane za zatwierdzone, jeśli uczestnik nie zgłosi Villeroy & Boch AG sprzeciwu w ciągu jednego miesiąca od otrzymania informacji.
1. sklep Villeroy &Boch uczestniczący w programie
2Villeroy & Boch AG Customer Service, skr. poczt. 2, D-1120 Mettlach
3Infolinia telefoniczna 3
4. www.villeroy-boch.com/contact
7. Postanowienia końcowe
Do Warunków uczestnictwa oraz wszelkich stosunków prawnych pomiędzy Villeroy & Boch a Członkiem My Club w związku z klubem klienta My Club stosuje się prawo Republiki Federalnej Niemiec. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszych Warunków uczestnictwa jest lub stanie się nieważne, nie wpływa to na ważność wszystkich pozostałych postanowień. Firma Villeroy & Boch jest uprawniona do zastąpienia go prawnie ważnym postanowieniem, które w możliwie największym stopniu odpowiada ekonomicznemu sensowi i celowi nieważnego postanowienia.